Pages

mandag den 23. juni 2014

Status på lagersalg!


Her er min høst fra Pompdelux lagersalget. Jeg fik 44 stk tøj for 2000 kr. Det kan man altså ikke klage over. Meeen vi stod altså i kø i bip... mange timer, og dertil kommer turen fra Sjælland til Jylland. Så alt i alt - selvom min svigermor og jeg havde en super hyggelig køretur - som var det hele værd, var det altså ikke noget jeg ville gøre igen.

Ventetiden, de mange mennesker samt kassevis af tøj, gjorde at man virkelig skulle holde focus for at kunne overskue hele dette virvar. Og det jeg faktisk kom efter; vintertøj, undertøj og nattøj var desværre ikke at finde. ØV, men jeg fik en masse andet super fint tøj, også må jeg se om jeg ikke kan finde det jeg mangler i Ringsted, når de åbner en outletbutik dernede!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar