Pages

fredag den 13. juni 2014

På Nutrilett!


Jeg var så heldig at vinde et startkit hos skønne Binemor. Absolut en af mine yndlingsbloggere!
Det var i forbindelse med at vi skulle til bryllup, så jeg jeg tænkte at det måske var meget passende at liiige smide lidt! Planen er at man erstatter alle sine måltider i 3 dage, med Nutrilett. Ikke super nemt, skal det lige siges! Det man får at spise er faktisk ok, ikke gourmet - men det kan sagtens spises med velbehag.

Den første dag, syndende jeg 1 vindrue og 1 kop kaffe. De to næste dage, røg der også lidt mere ned, men ikke meget - mest kaffe. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg havde forventet, men jeg tabte mig faktisk omkring 300 - 400 gram om dagen. På de 3 dage, tabte jeg mig ca 1,1 kg, og det taget i betragtning af at jeg ikke ville betegne mig som dissideret overvægtig, men måske bare lige har 4 kg formeget på sidebenene!

Så det kunne jeg godt finde på at prøve igen! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar